Intrebarea zilei

by

Care este ultima/cea mai amuzanta nazdravanie pe care v-o aduceti aminte?

13 răspunsuri to “Intrebarea zilei”

  1. gombimide Says:

    mihai: dupa un gandit de 2 minute, mi-am amintit de momentul cand am facut pipi din telescaun 🙂

  2. k7a normal Says:

    nam asa ceva …

  3. gombimide Says:

    ai stat intr-un balon pana acuma ? 😀

  4. k7a normal Says:

    hmmm.. not me 🙂

  5. kiki Says:

    am iscos din nisip cu fetele la mare un stalp cu steag k vroiam sa il furam:)) si o venit dupaia unu mare in negru sa ne zica sa il punem la loc… da se poate sa il fi luat altfel cu noi 😕

  6. Adina!:))) Says:

    sunt atatea incat nu’mi amintesc care e ultima:))) 😀

  7. gombimide Says:

    stai 2 minute si gandeste 🙂

  8. gombimide Says:

    Alex: Atunci cea mai amuzanta!!! Eu m-am ascuns la „ascunsea” in cotetu cu gaini si am luat pureci:>

  9. kiki Says:

    tu eshti un prost :)) ziii si k aveai vreo 14 ani… k atunci cand erai mai mic nu te’ai fi gandit la asha loc inteligent:D

  10. gombimide Says:

    kiki!!! iti dau ban ip!!!:))

  11. tud Says:

    26 decembrie 2008:)),Cluj,Shaky,Jack,Stalinskaya,acasa beat:)))

  12. k7a normal Says:

    si chiuveta era infundata * bip * * bip * #-o

  13. kiki Says:

    gombosh nu imi dai ban k stii k is hazlie… si oricum u ai voie k angajat sa dai ban… numa blonda poate:D

Lasă un răspuns

