Alice @ MTV

by

Photobucket
Cine e Alice? Asta. De aici a inceput. Au urmat comentarii asupra bloggerilor cu influenta. Apoi :BANG!. Iar Pro TV nu are ce face! Site, chestii, video-blog…
Primul serial online din Romania. Acum apare la MTV. Astazi de la 23:00.

Etichete: , ,

42 răspunsuri to “Alice @ MTV”

  1. Cine e Alice? « Says:

    […] habar n-are cum fata asta a ajuns sa fie “vedeta”.In aceasta categorie mai intra el si el probabil. Ce face, cu ce se ocupa, are abilitati speciale care o recomanda pentru meseria de […]

  2. sis Says:

    am ascultat`o si chiar e interesanta..
    sa vedem pe viitor dak isi va mentine statusul 😀

  3. lollitha Says:

    sincer mie imi plashe fata 😀

  4. Sandra R. Says:

    e chiar foarte tare tipa 🙂

  5. sl4sh_d4nc3r@yahoo.com Says:

    e penibilaaa! ce plm are asa de special??n-are nici un haz zice numai prostii pe care nici ea nu le intelege ce plm ii cu tn stai draq linistita si lasa emisiunea asta de kkt sincer consumi 5 min de publicitate al Mtv-ului

  6. Kiki Says:

    e megaslaba! face glume de prostgust si pe langa asta si foarte slabe. tipic emisiunilor de pe mtv

  7. Alice! Ha! « Alex && Mihai Says:

    […] By Mihai Dupa asta, vorbim iar despre ea. O trecut moda cu ea? Sau inca mai ii pe […]

  8. Gabr13l Says:

    E misto tipa

  9. Sandra Says:

    Sincer n-am nimic cu ea…dar nu-mi place deloc emisiunea mi se pare o mare tampenie, nu vad ce ai putea invata…dar whatever…fiecare cu opiniile si gusturiile lui. Iar opinia mea este ca aceasta fata si emisiune este PENIBILA!!!

  10. Ioana Says:

    Cred ca scade rating’ul grav…o prefer pe Crudu de 10 ori.decat sa o ascult pe fata asta si sa vad cum se face de kkt la televizor si ce e cel mai trist ca o vede o tzara intreaga cat de imbecila poate fi!

  11. Laurentziu Says:

    Ba ee pfff fata asta……..imi vine sa o scuip intre oki knd o vad……ce plm okupa min d la mtv :-j….

  12. Paul Says:

    fata asta e absolut foarte tareeee:)) o ador :))

  13. Paul Says:

    cei ce nu o suporta ….sfat…schimbati postul…de pe mtv pe taraf ….ca oricum la ce cocalari sunteti majoritatea doar akolo va uitati:) va inchinati la poze cu gutza si comentati aiurea de o fata care zice lucrurilor pe nume:X muistilor…pitzipoancelor!

  14. Longest Says:

    e buna shaveica 😀 imi place de ea. as vrea sa fie a mea

  15. andra Says:

    paul .. eu nu sunt manelista.. ascult rock ji punk .. ji mi se pare k alice asta e .. pff.. varza … ideea q identitatea ei :-@ .. pare cv luat de la gorillaz .. L-) kiar ma enerveaza ~X( …

  16. Deea Says:

    Mie imi place Alice …e haioasa…spune lucrurilor pe nume prin natura ei……dupa mine e ok!!

  17. andra Says:

    mda… park crudu e mai buna:))

  18. Ysa`` Says:

    mie imi pl ff mult d ea:X e o tipa kre spune lukrurilor pe nume..e prea tare tipa j ff dragutza:X:X o adooorr……adk voua nu va place at nu va uitai j gata:X …whatever:x e sooper tare tipa j ff dragutza:X:X..multa bafta in kontinuare alice:X ejti kea mai tare

  19. razvan Says:

    io ma uit la south park si inainte este alice si io mai dau sa vad dka o inceput south park si vad 2-3 min emisiunea ei,nu inteleg nik stiu ca odat o mankat o shaorma intro cabina telefonika si cik ; o iau,so pastrez pe mai tarziu,nu se stie niciodat……d-ne frate,stricati postu cu chestii de astea,mai bne bagati de la 11 pan la 12 south park,ca imi placem ult

  20. Stefan Says:

    careva talentat la desen>>>>>>>>sa va vad cum o desenati pe Alice dar am nevoie de id ei ca sa ii dau o poza va vadda u adevarat talent;)

  21. Stefan Says:

    ID Driftmaster_stef 😀 care ma vreti in lista:P

  22. Tin man Says:

    TO DO LIST:
    #1. Kill Alice
    #2. Kill Mircea
    To be continued…

  23. Carytziii:XxX Says:

    e fF okey`:)
    mie imi plake qa ii realista nu qa gutza,dz`cine lar ask si pe ala!
    imi plake stilu ei,e simpatiqa si daq kiar nu va plake nu va irositzi momentele pretzioase din viatza voastra pliktisitoare`
    deci kui nui plake…treaba lui…fiekare qu viatza lui`…

  24. TanyOzN Says:

    ma, fata asta zice lucrurilor pe nume 😉 ce nu va convine? k are dreptate? vai de voi daca asa sta treaba :-j. daca nu va convine cine e , ce face, ce zice dc o asculati? doar ca sa aveti ce comenta? pt ce? na, treaba voastra. Alica, go on! 🙂

  25. ILHAN Says:

    sa va vad si io pe Mtv baieti si fete, apoi comentati

  26. Mikael Says:

    Hey, baby, te-am visat acum cateva nopti. Ce cul XD

    Hai sa-ti povestesc ,vrei? Nici nu credeam.

    In primul rand. Am visat ca ai venit lam ine ,in constantaaa8-> . Si ne-am intalnit intr-un mod ciudat.

    Era o bataie intre gashti. Si dupa ce au facut un „meci egal„. Eu intr-o echipa ,tu in cealalta gasca. Nuj ce s-a intamplat ,insa tu ai fost prina sub o masina … Eu te-am salvat!!:X 8-> Sa-mi pupi mana pentru asta 😀

    Asaaa. Tu te-ai uitat urat la mine ,eu ti-am zis : papusa, razboiu e over. Apoi , tu te-ai dat la mine ,eu la tine. M-am intors o secunda in alta parte si ai disparut 😦 Cat de truuuu \m/.

    Apoi ai reaparut si imi ziceai : Hai odata ,nu vii ? Eu *Fata mirata* Ba da :D.

    Si ne plimbam pe faleza si ne lingeam si bla blaaa 8-> .

    [Sper ca Matei nu e nervos. ]

    Si apoi ti-am zis : Hey.. te cunosc . A daa. semeni uc Alice de la mtv
    Tu te-ai uitat putin ciudat … Apoi ai inceput sa fuuugi :((

    Si apoi m-am trezit suparat ca era doar un vis 😦 Ce naspaa :((

    Mai vorbim baby :d

  27. Paula Says:

    hei.tipaa e f ok.tot tp rad cand te vad alice.si continua cu ceea ce faci ca esti f tare.deci imi place f mult emisiunea ta

  28. Scars_of_sorrow Says:

    auziti nu mai mancati cacat crud la adresa ei daca stiu eu bine ea spune o groaza de lucruri adevara si la subiect fara acolisuri.. si voi cu camasi stramte si ros ma cocalari poponari ce santeti nu va mai uitati la o fata cum sa o futeti la vreu manele pary si mai uitativala ce adevaruri spune si cat o duce capul!!!nush daca va uitati in fiecare zi macar asa din curiozitate la ce are de spus vati fi dat seama ca spune o groaza de realitati de care uni oameni se feresc sa spuna! poate ca nu va place stilul ei dar macar stati si acultatio si vedeti ce spune!!!si apropo o un episod alice dureaza mai putin decat a face o creasta de cocalar tampit si de prost gust pe care toti cocalari o au la fel!!!ma ratatilor cocalari depravati schimbat stilul de poponari cu camasi roz si stramturi pe voi poate asa o sa va priveasca multa lume cu putin respect!respect pentru toti ceilalti:)

  29. ?????? Says:

    nu ami place de loc

  30. iulian^_^ Says:

    Sami sg pula ce morti masi are cu rockul vorbise fata emo luater draci ai noroc ca esti anainte de south park ca lfel nu ma uitam la emisiunea ta de cacat capisi.

  31. Fifi Says:

    Dumnezeule…fata asta este INCREDIBIL de proasta. Si nu zic asta pentru ca tin NEAPARAT sa imi afisez o parere despre ea, ci pentru ca spatiul ala de emisie pe care il ocupa este efectiv o pierdere de vreme. Va rog frumos, angajati-retarzi-MTV, scoateti fata asta din peisaj. Spuneti-i ceva de genul : „Ia circula tu…”

  32. Roxana Says:

    am sa ma rezum la a-mi imagina ca pe lumea cealalta Paler si Eminescu or sa joace fotbal cu capatana ei verde.
    mai bine filmati o baltoaca sau o planta 5 minute, faceti montajul si veti obtine ceva mai interesantat.

  33. rallu Says:

    e genu meu … super tare :-bd

  34. mata in gradina Says:

    in pizda matii de alice ! esti o cretina o fut pe mata

  35. truetrt Says:

    sa imi sugi pula de proasta care mananca shorme ca o vaca nesatula
    vezi ca bagi copii in traume

  36. andy Says:

    traiasca toti care o injura si care nu o suporta pe proasta

  37. fist o zen Says:

    emisiune de cacat

  38. george becalii Says:

    Dute la mata in pizda matii bufnitash pula-n gat de handicapata ce esti

  39. X Says:

    Scars_of_sorrow
    Vai de ea limba romana. Mai intai, invata sa vorbesti corect romaneste, dupa aceea exprima-ti parerea pe blogg-uri, site-uri etc. Dupa cum vorbesti cred ca esti un manelist/a sub acoperire ;).

    Draga Roxana,
    Cu siguranta Paler si Eminescu au lucruri mult mai interesante de facut decat sa se joace fotbal cu capul ei.

  40. X Says:

    sa joace*

  41. nesli Says:

    imi place alice..mor de dragul ei:X:X::XX:

  42. Joe din 191 Says:

    buna e o emisiune f ciudata noroc ca e scurta .Totusi cate pile ai ca totusi ca sa ai o emisiune trebuie sa dai spaga sau sa ai pile e norocul tau

Lasă un răspuns

