Counter-Strike

by

Post adresat baietilor.(oare?) Ce nume de Counter aveati/aveti? Daca nu ma insel, eu cred ca am inceput cu ><treme, Blondu etc. Ultimele nume pe care le-am folosit fiind xTv si Obsessed.

Etichete: ,

6 răspunsuri to “Counter-Strike”

  1. El Lunes Says:

    Old Shatterhand, mSt, ReB007, AmTricouCuMaTa, Dra5tiK, 101kiledeAntitalent, hmmm… revin cand imi mai amintesc

  2. Nechita Gabriel Says:

    Nick-ul cu care am jucat hardcore a fost hash, ajunsesem să am o oarecare notorietate.

    Au fost vremuri frumoase atunci când jucam CS cu prietenii şi făceam câte un 5on5 cu germanii 🙂

  3. Mihai Says:

    AmTricouCuMata are drept de veto si castiga detasat :))
    @Gabriel asa este. si mie CS-ul mi-a adus numai amintiri placute

  4. k7a Says:

    Iti aduci aminte cum ai ajuns la xTv? :))
    Th3.0n3 si k7a am fost pe vremea cand jucam… 8->

  5. El Lunes Says:

    Ba, daca va jucati pe maxnet, acu vreo 4-5 ani, aveam admin pe-acolo, pe numele Old Shatterhand 🙂 Eram bunic, cel mai batran p-acolo 🙂

  6. Mihai Says:

    povesti pescaresti 😛 am glumit. daca acum 4-5 ani erai bunic… intelegi unde vreau sa ajung?

Lasă un răspuns

